KATALOG BIBLIOTEKI W KONSTANCINIE-JEZIORNIE

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               

Znaleziono 5 pozycji o tematyce: Uczniowie - psychologia
Biblioteka w Konstancinie-Jeziornie                    MARC21 Głos ucznia : instrument dobrych zmian w edukacji
Tytuł oryginału: "Student Voice : The Instrument of Change".

AUTOR:

Quaglia, Russell J.

POZ/ODP:

Russell J. Quaglia, Michael J. Corso ; [tłumaczenie Anna Sorówka-Łach].

ADRES WYD.:

Warszawa : Wolters Kluwer, 2015.

SERIA:

Inspiracje Edukacyjne

HASŁA:

  1. Uczniowie - psychologia
  2. Uczniowie - socjologia
  3. Uczniowie - a nauczyciele
  4. Stosunki interpersonalne - szkolnictwo
  5. Poradniki dla nauczycieli

OPIS FIZYCZ.:

327 s. ; 21 cm.

SYGNATURA:

37

KOD/INWENT:

001000589861

58986

UWAGI:

U dołu strony tytułowej nazwa wydawnictwa oryginalnego: Corwin Press Inc. Biogramy autorów s. [31]-32. Bibliografia s. [311]-316.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
KOMENTARZE (0)
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Konstancinie-Jeziornie                    MARC21 Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole

AUTOR:

Faber, Adele.

POZ/ODP:

Adele Faber i Elaine Mazlish ; przeł. [z ang.] Beata Horosiewicz.

ADRES WYD.:

Poznań : "Media Rodzina of Poznań", 1996.

HASŁA:

  1. Uczniowie - psychologia.
  2. Uczniowie - wychowanie metody.
  3. Wychowanie w rodzinie - metody.

OPIS FIZYCZ.:

222, [1] s. : rys. ; 21 cm.

SYGNATURA:

37

KOD/INWENT:

001000611081

61108

UWAGI:

Oryg. : "How to talk so kids can learn at home and in school" 1995.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
KOMENTARZE (0)
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Konstancinie-Jeziornie                    MARC21 Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole
Tytuł oryginału: "How to talk so kids can learn at home and in school ".

AUTOR:

Faber, Adele

POZ/ODP:

Adele Faber i Elaine Mazlish ; przy współpracy Lisy Nyberg oraz Rosalyn Anstine Templeton ; tłumaczyła [>>]

ADRES WYD.:

Poznań : Media Rodzina, copyright 2017.

HASŁA:

  1. Uczniowie - psychologia
  2. Uczniowie - wychowanie - metody - JHP BN
  3. Wychowanie w rodzinie - metody

OPIS FIZYCZ.:

256 stron : ilustracje ; 21 cm.

SYGNATURA:

37

KOD/INWENT:

001000636152

63615

UWAGI:

Na okładce: Co powinni wiedzieć rodzice i nauczyciele.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
KOMENTARZE (0)
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Konstancinie-Jeziornie                    MARC21 Jak uczyć?
Tyt. oryg.: "How to teach ".

AUTOR:

Beadle, Phil

POZ/ODP:

Phil Beadle ; [tł. Krzysztof Cierniak].

ADRES WYD.:

Poznań : Publicat, cop. 2012.

HASŁA:

  1. Nauczanie - metody
  2. Uczniowie - psychologia
  3. Wychowanie - metody
  4. Poradniki dla nauczycieli

OPIS FIZYCZ.:

238 s. ; 22 cm.

SYGNATURA:

37

KOD/INWENT:

001000534922

53492

UWAGI:

Na okł. podtyt.: wszystko, co musisz wiedzieć, by zostać supernauczycielem.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
KOMENTARZE (0)
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    
Biblioteka w Konstancinie-Jeziornie                    MARC21 Nie jest źle być słabym uczniem : jak sobie radzić ze szkolnymi problemami dzieci
Tyt. oryg.: "Warum es nicht so schlimm ist, in der Schule schelcht zu sein ".

AUTOR:

Brosche, Heidemarie.

POZ/ODP:

Heidemarie Brosche ; przeł. [z niem.] Barbara Niedźwiecka.

ADRES WYD.:

Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2011.

HASŁA:

  1. Uczenie się - poradnik
  2. Uczniowie - psychologia - poradnik
  3. Niepowodzenia szkolne - zapobieganie i zwalczanie - poradnik

OPIS FIZYCZ.:

186 s. : il. ; 21 cm.

SYGNATURA:

37

KOD/INWENT:

001000517161

51716

UWAGI:

Bibliogr. s. 185-186.

DOSTĘPNOŚĆ:

Dostępny jest 1 egzemplarz.
        Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
KOMENTARZE (0)
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?    


  WYDRUK KATALOGÓW